May 15, 2013

SPM 2012

Tarikh 21 Mac 2013, Khamis merupakan tarikh yang amat bermakna kerana hari inilah keputusan SPM 2012 diumumkan. Farhan kan ambik SPM tahun lepas.

Hari itu aku sambung lagi MC semenjak semalam. Disebabkan itu, pagi lagi aku dah bersiap dan keluar breakfast dgn Farhan dan Fauzan. Pilihan Restoran Pelita di Plaza Masalam dgn alasan dekat dgn sekolah. Lepas breakfast, Farhan nak tunaikan hajat di rumah kerana selesa katanya. Kami balik ke BBSA.

Selepas itu, dia minta supaya aku tak ikut ke sekolah untuk mengambil keputusan. OOohhhhh inilah sebenarnya akal dia...tak nak aku ikut ke dewan. Aku akur dan berdoa semoga semuanya berjalan lancar....

Dalam pukul 11.30 dia baru call maklumkan keputusannya...alhamdulillah!!! bersyukur teramatlah sangat aku dengan kejayaan dia....



Maka bermulalah aktiviti mengisi borang...sekarang ni semuanya online, bukan macam time kami belajar dulu, semua perlu diisi borang dan fotostat sijil bagai...hai anak2 zaman sekarang semuanya di hujung jari.

Semoga dia akan beroleh tempat menyambung belajar seperti yang diharapkan, insyaAllah.

No comments: